/

Heeft u een vraag? Kom langs in het Brughuis aan de Ieplaan 2, bel naar 078 202 11 11 of stuur een mail

De wet- en regelgeving in ons land kan erg ingewikkeld zijn. Wij vinden het belangrijk dat iedereen de weg weet te vinden in de wereld van wetten, regelingen, formulieren en (overheids)instellingen. De Sociaal Raadslieden van Stichting Welzijn Alblasserdam geven informatie en advies over uitkeringen, belastingen, wonen, werken, studiefinanciering, consumentenzaken, echtscheiding en vreemdelingenzaken.  
 

De Raadslieden zijn aanwezig op maandagmiddag en op dinsdag en donderdag tussen 09.00 uur tot 16.30 uur.

Download HIER de informatiekaart 'Hulp bij geldzorgen'.

Veelgestelde vragen

  • Ja, dat kan. U moet daarvoor wel een afspraak maken.

Ja. Wij hebben getrainde vrijwilligers Thuisadministratie die je kunnen helpen bij het op orde brengen van jouw administratie. Heb je, om wat voor reden dan ook, even geen overzicht meer van je papierwerk? Neem dan contact op. Na een intakegesprek komt er een Vrijwilliger bij jouw thuis langs om orde aan te brengen. Dit doe je zelf, de vrijwilliger Thuisadministratie kan daarbij helpen. Hij/zij geeft tips en tricks om het uiteindelijk zelf te doen en bij te houden, zodat je niet afhankelijk blijft.

Direct aanmelden voor hulp en ondersteuning?

Aanmelden
Cookies

Deze website gebruikt noodzakelijke cookies voor een correcte werking en analytische cookies (geanonimiseerd) om de statistieken van de website bij te houden. Marketing cookies zijn nodig voor het laden van externe content, zoals YouTube-video's of widgets van Sociale Media. Zie ons cookiebeleid voor meer informatie.